Czy drukować logo na zwykłych foliówkach?

Wielu klientów pyta, czy jest sens personalizacji zwykłych torebek foliowych?


torby z nadrukiem

Oczywiście, że tak! Na rynku znajdziemy szereg rodzajów oraz modeli „foliówek”. Jakie wybrać? Wszystko zależy od polityki firmy, jej branży, a także zasobności portfela. Nie da się jednak ukryć, że torby foliowe sprawdzą się niemal w każdym biznesie w zakresie handlu detalicznego – w sklepach spożywczych, drogeriach, aptekach, sklepach z zabawkami, a nawet w kioskach.

Torby foliowe bez większych przeszkód mogą stać się torbami reklamowymi. Kluczem do sukcesu jest tutaj odpowiedni nadruk. Odpowiednio opracowany design nadaje zwykłej „foliówce” nowe znaczenie. Reklamowa torba foliowa może posłużyć nie tylko jako opakowanie na zakupy, ale również opakowanie na drobne podarunki bądź prezenty firmowe.

Na torbie foliowej możemy umieścić niemal wszystko co chcemy – począwszy od logo i nazwy firmy, poprzez dłuższą sentencję, a skończywszy na pełnowymiarowej grafice związanej z naszą branżą czy… nadchodzącymi świętami (Walentynkami, Dniem Kobiet, Dniem Dziecka, Świętami Wielkanocnymi, Świętami Bożego Narodzenia etc.). Zaawansowane technicznie, a zarazem technologicznie urządzenia pozwalają nam tworzyć wysokiej klasy nadruk na powierzchni całej foliówki.

Przedsiębiorca, który decyduje się na zakup toreb reklamowych winien dokładnie przemyśleć, co chce na nich umieścić. W tym celu warto skonsultować się z grafikiem, który zaprojektuje przód oraz tył reklamówki. Aby foliówka stała się jeszcze bardziej funkcjonalna, a zarazem rozpoznawalna wśród klientów można ją nieco usprawnić np. poprzez dodanie wzmocnionych uchwytów.

Dobrze wykonana reklamowa torba foliowa przyciąga uwagę klienta, wpływa na podświadomość odbiorców i zachęca ich do odbycia zakupów w naszym sklepie.

# Zobacz też:


Torby ekologiczne - czy warto się nimi interesować?

Niby jest moda na gadżety typu EKO, jednak Ty ciągle się wahasz czy i Twoja firma powinna zainteresować się nowymi trendami?

Przeczytaj cały artykuł

Jak tworzyć materiały, które sprzedają więcej?